Liten och ha feber

Igår fick lillkillen sin andra spruta, utav totalt 3. Eftersom han inte fick någon feber utav den första och han visade sig på bra humör i stort sett hela dagen igår så trodde vi inte han skulle få det denna gången heller. Men ack så fel vi hade. Igårkväll var han varm som ett element och visade sig ha 39 graders feber. Men ändå på gott humör, vår lille kille, lite feber gör dig inget. Gav honom lite flytande alvedon innan läggdags och sen sov han gott hela natten. I morse hade han fortfarande feber och vi misstänker att han har än, men nu sover han gott i pappas famn <3 
Skönt att man som förälder ändå vet vad febern beror på. Förhoppningsvis så borde den ha försvunnit till imorgon, annars får jag nog ringa bvc. 
 
 
PS: Jag har gått ner 6 kilo och det känns så otroligt bra att vara nere på den vikten man hade innan man blev gravid. Även om det fortfarande ska ner iallafall 10kg till (som mitt mål är) så är jag väldigt nöjd hittils. =)
 
 
 
Puss Lojz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0