New computer

Medans pojken är och tankar bilen för att sedan kunna ta oss ner till halmstad tänkte jag att jag skriver ett litet inlägg. Jag sitter nu vid min nya dator och dricker ur en burk cola men jag ska snart göra i ordning mig för att åka. Idag blir det att besöka busfabriken med lille Theo :) Hoppas han kommer uppskatta det men vilken unge gör inte det. Jag har förresten köpt en ny dator, en Acer med det senaste operativsystemet Windows 8 :) Än så länge är jag mkt nöjd!
 
Tänkte ta med kameran till busfabriken o se om jag kan få till lite bra bilder, var längesedan jag fotograferade något nu.
 
Nu ska jag gå och göra ve mig, skriver nog när vi e hemma igen :)
 
Hej hopp pillesnopp!
 
/ Lojz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0