Justeja jag har ju en blogg!!!

Jag är nog inte ensam om att kunna konstatera att jag är sveriges sämsta bloggerska. Det finns så mycket annat som är viktigare än att låta alla i denna stora internetvärld veta vem jag är och vad jag gör varje dag.
 
Senast jag skrev ett inlägg här hade jag i princip nästan nyss träffat Fredrik, min andra halva. Så jag ska vara ärlig och säga att livet har inte handlat om så mycket mer än honom sen dess. Vi har vart tillsammans några månader och jag har flyttat in i hans lägenhet, allt känns helt underbart med honom!
Vi har firat jul, nyår och jag har fyllt 20! Just det ja, jag har fått en tillsvidareanställning på jobbet också vilket känns jättebra, det har Fredrik också :)
 
Om jag ska berätta mer om personen som har intagit en stor plats i mitt liv så ska jag börja med att berätta att han är en trygg och stabil kille med fötterna på jorden, alltså en kille för mig :) Hans största intresse är bilar, framförallt Honda ;) haha! Vill ni veta mer så fråga..
 
 
När jag har köpt en ny dator vilket jag planerar att göra i helgen så ska jag försöka blogga mycket mer. Vad ska jag annars ha en blogg till liksom? Men vi får se när datorn kommer, blir det inte i helgen så blir det iallfall inom en snar framtid.
 
/ Lojz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0