Ja man får la unna sig lite!

Tjatja läsare
 
Förstår att ni inte är så många som läser längre med tanke på hur dålig jag verkligen är på att uppdatera.
 
För tillfället sitter jag i soffan med datorn i knät och övriga familjen runt om mig förutom lillsyrran som sover borta inatt.
Jag gillar att det är påväg att bli höst nu! En riktig mys-människa som jag vill få krypa upp i soffan när det är riktigt höstoväder ute eller sitta framför den tända brasan.
 
Och eftersom det är påväg att bli höst nu så små startar jag höstshoppingen redan nu och har ikväll suttit och klickat hem lite från min arbetsplats (Nelly.com), denna gången blev det en tröja och ett nytt underkläders-set.
Någon helg eller ledig dag ska även jag och mor min åka ner till helsingborg för att höstshoppa lite på Väla Center.
 
Jag har även inskaffat mig en iphone 4s, hehe, redan jag vet. Jag gillar den mycket iaf :)
 
Pösshaj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0