30:onde september 2012

Den här helgen började perfekt med utgång i fredags vilket var mycket skoj. Först var vi hos Jimmy och sen blev det bratt :) Lördagen sov jag bort i princip, de stunderna jag inte sov tittade jag på one tre hill eller åt mat.
Idag är det söndag och jag är nyligen påklädd efter att ha tagit en dusch, snart ska jag fixa färdigt mig och sen lovade jag tydligen mamma att damsuga nedervåningen, och så ska jag tvätta upp mina brallor. Får se vart dagen tar vägen sen.
 
Ska även berätta att denna helgen flyttade min moster, Tobbe och min kusin in i sitt nya hus som de köpt här i Glommen. De har väl inte riktigt kommit i ordning där än men alla möbler är la så gott som på plats.
 
 
En bild från förfesten i fredags som Anton fångade utan att jag nog var medveten om det. Här spelades det iallfall galenpannan och vem som vann eller förlorade det spelet kom nog inte fram riktigt..
 
Ha de gött!
/ Lojz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0