Längtan efter eget

Slöar i soffan just nu denna måndagskväll, skönt att inte göra nånting, fast jag vet att jag snart måste gå o göra mat till min matlåda.
Idag kändes det som att det 8 timmar långa jobbpasset fick väldigt snabbt, helt plötsligt var dagen slut. Efter jobbet idag åkte jag och pappa o kollade in ett område där vi vet att det finns lediga lägenheter då jag nu är på jakt efter eget boende. Har en sån enorm längtan att få Flytta hemifrån och nu ska jag försöka ta tag i det också. Känns som att Livet kommer bli lite mer spännande, lite roligare och bara lite bättre när man får bo själv och ta hand om sig själv :)

Nähe nu ska jag gå och göra vad jag ska för klockan åtta börjar tvn att användas här hemma för då är det först x-factor och sen det okända, efter det, ensam mamma söker.

Ha d!

/Lojz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0