10 maj 2012

Oj, jag ser att jag inte har uppdaterat på över en vecka nu. Men så blir det, har jag inget intressant att skriva så skriver jag inte heller. That's the way it is.

Det är mycket nu med skolan och allt runt omkring studenten o sånt så jag hinner inte med så mycket annat, därför finns det inte så mycket intressant att dela med sig av. Som jag nämt tidigare så tänker jag inte uppdatera bloggen som om detta vore en dagbok och skriva vad jag gjort varje dag för det tycker jag själv inte är speciellt intressant att läsa om.

Annars så ser mitt liv ut som såhär just nu: Jag pluggar varje dag, jag har fixat färdigt nästan allt runt omkring balen, jag har vart i stockholm med klassen, jag försöker få mig ett sommarjobb vilket inte är det lättaste, jag dansar fortfarande zumba varje söndag och så vidare...

Nu är det inte långt kvar till studenten!! :D Är astaggad, ska bli såååå skönt och sååå kul!


Bjuder på en bild på min lillebror som här står och fiskar, och faktiskt får napp. En bild som för mig ger mig känslan av att det snart är sommar. Bilden är tagen förra veckan då vi hade fått sommarvärme och familjen gick ner en sväng till hamnen för att njuta av det underbara vädret. =)

/Lojz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0