Utmaning

Vid matbordet tog vi upp en artikel i tidningen om en halländs kille som ska vandra hela sverige igenom på sådär ca 200 mil. Vi sa det att vi kanske skulle testa vi också.. fast cykla. Bara en tanke vi fick :P Skulle vara kul o prova faktiskt.
Men vi sa sen att vi får nog börja med någonting lättare, så kanske att vi tar cyklarna från Göteborg hem till Glommen någon gång i sommar, vi får se.


◊◊◊

Idag var jag hos Sarisen en stund på eftermiddagen, satt o kollade på massa gamla bilder vilket var sjukt roligt då man fick sig några garv. Hujedamig som man såg ut när man gick typ i femman-sexan, innan jag hade fått min första tandställning till exempel... xD

Fick även en lite försenad födelsedagspresent av henne vilket var ett jättefint navelsmycke som jag ska ha  till sommaren :) Hon fyller år på fredag, vad ska man hitta på för något skoj till henne tro ;)


Ha en fortsatt bra måndag för det ska jag ha för snart börjar "det okända" på tv ;)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0