Om man ändå visste

Idag hade vi en såkallad framtidsdag i skolan vilket var ganska intressant faktiskt. Har samlat på mig en massa kataloger och brochyrer från olika universitet och högskolor. Det var även folk från typ arbetsförmedlingen där och berättade vad man skulle göra om man istället valde att jobba efter gymnsiet.
Om jag ändå visste vad jag ville göra med mitt liv, så mycket enklare det hade varit. Det verkar sjukt kul att börja plugga med tanke på livet runt om kring studierna. Jag får chansen att flytta till en ny stad och träffa nya vänner.

Kanske vill jag åka utomlands? Jobba i Australien eller USA hade vart häftigt. Dessutom också en bra erfarenhet att ta med sig.

Som det ser ut nu iallafall så har jag inte tänkt börja plugga, jag vill jobba. Komma ifrån skolbänken.



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0