lång dag

Idag har varit en otroligt lång dag för mig, tycker jag. Börja 8, slutade halv två men jag hade ett läkarbesök att göra klockan 15.45 så jag fick gå i stan i ca två timmar vilket inte var jättekul. Hann dock stå länge vid pockethyllan på bokhandlen, men ändå gick jag därifrån tomhänt.
När jag kom hem väntade vankades det pannkakor, syrran är bra hon ;) ♥ Hon gör de bästa pannkakorna.
Sen kröp jag upp i fåtöljen och kollade på OneTreeHill, guud va spännande det är nu asså. I vissa scener börjar jag nästa lipa för att jag ibland inte kan reagera på annat sätt, sån är jag haha :) OneTreeHill är nog den bästa serien som någonsin gjorts, som jag sett iaf. Jag föredrar hellre serier framför film helt klart. Sällan jag ser film faktiskt.



<------- Gubb-snygg? Ohyes!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0