jäkla tjöt

Ja det är precis vad det är, ett jäkla tjöt. Om vadå? Jo om den här lilla nyfödda prinsessan! Ja det är jättekul att hon har kommit till världen och att kungafamiljen är glada och lyckliga, men vafasen det räcker?! Man behöver liksom inte skriva om det i tidningen och överallt i flera dagar efteråt! Överallt står det någonting. För någon dag sen var det att Viktoria och Daniel har valt en svensk barnvagn, jaha och??? Idag stod det något om att man skulle lära sig sticka någon kofta den lilla prinsessan har.. Blir så trött.

Varför förresten denna särbehanling? Har inte alla samma rätt att bli hyllade när man föds om lilla Estelle blir det? Skjuta kanoner osv. Varför gjorde ingen det när jag eller när alla andra människor i denna världen föddes? Alla är lika mycket värda och då ska man också behandlas lika.

Jag tycker man har gjort lite för stor grej kring det här med prinsessfödseln, det är väl inget nytt att det föds en bebis i en kungafamilj eller?

/Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst kunde man gjort det även när du föddes. Det hade bara vart för dina föräldrar/ farföräldrar att göra detta isåfall. ( man kan göra det om man söker tillstånd) och visst, det står en massa varje dag om denna prinsessa. Likt det varje dag står om alla partiledare när det närmar sig val eller om alla fotbollsspelare när det närmar sig em och vm och liknande. ofentliga personer vettu. Det är dem det skrivs om.

2012-03-01 @ 21:18:15
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Min blogg handlar om mitt liv med adhd och depression, just nu har jag frågestund som slutar ikväll klockan 20:00. Ställ gärna någon/några frågor, jag skulle bli jätte glad :) Du kanske undrar något om adhd eller depression, vilka mediciner jag äter osv? Inga frågor är onödiga, jag svarar ärligt på alla!

Säg till ifall du vill göra bloglovinbyte!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-03-02 @ 17:06:03
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0