När allt äntligen lugnat sig...

..då går man och blir sjuk.
I över en månad har det vart mycket för mig som har hänt, det var bal, saker skulle fixas inför den, jag var på helspänn dagarna innan för att jag ville att allt skulle bli perfekt vilket det också blev. Sen nån vecka senare var det studentveckan och den var ganska intensiv, man gjorde något varje dag liksom, en hel vecka som var sjukt bra som jag faktiskt skulle kunna uppleva igen. Veckan avslutades med studenten, den blev helt perfekt. På måndagen direkt därpå började dagen med att jag fått ett inte alls roligt sms som då gjorde mig ledsen och det hängde väl kvar ett tag. Men samma dag började också mitt rännande på arbetsförmedlingen som jag inte trodde när jag gick dit första gången att jag skulle behöva göra tre besök till under samma vecka, allt på grund av att deras system inte ville fungera just när jag skulle göra någonting. Jag gick bland annat på en rekryteringsträff angående en viss tjänst, en tjänst jag inte trodde jag skulle få faktiskt men det fick jag! :)
Orkar inte dra hela historien vad som hände men jag blev erbjuden ett annat jobb samtidigt och eftersom jag kände att jag inte ville förlora båda jobben sattes det sån press på mig eftersom det andra jobbet ville ha svar av mig redan dagen efter. Men det fixade sig och jag fick det jobbet jag helst ville ha som är en heltidsanställning på Business Linc :) Än så länge är det hela sommaren men jag hoppas ju att det blir längre såklart!
 
Men för att komma till mitt "sjukliga läge" så sitter jag nu i soffan och har vart hemma från jobbet två dagar på grund av att jag åkt på influensan :( Känns skitdumt att behöva sjukskriva sig från jobbet när man bara jobbat tre dar än så länge, men måste man så månste man tyvärr. Ska dock försöka ta mig dit i morgon och jobba mina 8 timmar och se hur det känns, beroende på hur jag känner när jag vaknar men som jag känner nu så är jag fortfarande väldigt täppt vilket ibland kan få huvudet att kännas väldigt tungt och man blir trött.
 
Aja nu ska jag inte sitta här och prata problem utan nu ska jag gå och göra mig lite te och en macka för jag känner hur det kurrar i magen.
 
Hej hopp pillesnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0