Student o sånt som hänt!

HEJ!

Sorry för hundrafemtioelfte gången att jag inte skrivit på en evighet. Det är rättså mycket som har hänt känns det som sen jag skrev sist. Jag har bland annat tagit studenten, haft en kille som det tyvärr sen inte blev något mer med, sprungit på arbetsförmedlingen en väldans massa o sånt...

Kan börja med att berätta att hela studentveckan och själva studentdagen var grymt roliga! Skulle faktiskt gärna vilja uppleva just den veckan en gång till, kan ju faktiskt lägga till att en viss person gjorde veckan extra bra och en del av er som kanske läser vet nog vem jag pratar om. Fick upp helt andra ögon för en kille som jag egentligen känt under nästan hela mitt liv men bara tidigare sett som en kompis, men som jag skrev tidigare så blev det tyvärr inget mer...
Förutom en fin kille så innehöll studentveckan en väldans massa annat skoj bland annat skattjakten. Vad skattjakten egentligen gick ut på mer än samla poäng är det nog ingen som vet :) haha, men sjukt kul var det med alla sjuka grejer som skulle genomföras! :) En del drickande blev det ju under veckan med och framförallt på själva studentdagen.. Grand nightclub på studenten var hur nice som helst och så mycket som jag dansade under den kvällen har jag nog inte dansat på sjukt länge :) Bättre student än jag hade kunde jag nog inte ha och det känns väldigt välförtjänt efter 12 år i skolbänken!
Tack än en gång alla ni som uppvaktade mig på studetdagen, alla ni som hängde grejer runt min hals och till mina kära klass och övriga kompisar som gjorde hela veckan super! (y) ♥

Efter studenten var ju det roliga över och nu står man här arbetslös. Har nu under veckan som varit skrivit in mig på arbetsförmedlingen och även vart på rekryteringsträff. Har också vart på grillkväll hos kompisar vilket var mycket trevligt och blir nog fler gånger i sommar.

Nu ska jag ta och göra ve mig innan jag drar in till stan med min vän Sara ♥

Ha de fint!

/Lojzan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0