Kräftfestival!

Den här helgen har det vart fullt upp och kul har de vart! :) Det var nämligen den årliga kräftfestivalen i Glommen.
I fredags slutade jag som vanligt att jobba klockan 22.00, efter det var det snabbt hemåt som gällde och jag fixade i ordning mig på en halvtimme, rekord! haha. Sen mötte Anna mig i entrén och vi drog oss direkt mot öltältet där det var fullt ös och även vi tog oss plats på dansgolvet :)
Dagen efter, alltså igår lördag blev det partyparty igen, då hemma hos mig först på vår altan vilket var trevligt, sen drog vi ner till kräftfestivalen, där träffade jag Malin och massa annat folk såklart. En jätterolig helg har det vart!
 
Imon drar den vanliga arbetsveckan igång, men eftersom jag trivs så bra på mitt jobb så är det ingenting man har ångest för :)
 
/ Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att läsa att du har det trevligt både på din fritid och jobbet kram från mormor

2012-07-16 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0