Kallas detta för sommar?

Ja det kan man undra. Vädret är inte på vår sida denna sommaren, just nu känner jag att det lika gärna kan bli höst för det är nästan så det känns. Men självklart ska vi ge sommaren sin chans augusti ut också, vem vet, värmen kanske kommer först då. Jag har lite smått ångest för att jag inte har vart på stranden eller badat en enda gång denna sommaren, i vanliga fall brukar jag ha tagit det första doppet i maj. Sen jobbar jag också väldigt mycket och tyvärr är det då de där få varma dagarna kommer, sen under helgerna när man är ledig ska man plötsligt göra något annat eller så är vädret kasst.
 
Idag söndagen den 22/7 har jag äntligen vart ledig och inte behövt göra någonting, varenda helg har det vart någonting nu känns det som, men idag har jag rensat ut en större del av min garderob för att göra plats för nytt och sen har jag bara sovit vilket har vart superskönt.
 
Nähä nu ska jag ta tag i klädhögarna på mitt golv, en del ska slängas, känns lite sådär men vad ska man göra när man inte har användning för det och det bara hänger och tar plats i garderoben?
 
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0