27 juli 2012

Hej bloggen!
Fredag idag, eller ja lördag egentligen när jag skriver det här inlägget då klockan har passerat tolv. Idag har jag jobbat, på jobbet sa vi adjö till vår käre vän Jonnathan som gjorde sin sista dag på b-linc idag. Hoppas han får en fin semester innan hans studier börjar igen. :)
 
I morgon blir det förmodligen lite shopping för min del, i halmstad :) Är i stort behov av nya byxor så det står överst på listan. Eftersom jag planerat att shoppa i morgon hoppas jag faktiskt att det blir sämre väder så jag inte behöver känna att jag måste till stranden istället, hehe.
Kvällen har jag inte planerat än, men har stor lust att typ gå ut eller nått.
 
Nähä nu ska jag dra mig ner till mormor som står i köket. Ha de fint allihopa!
 
Hej hopp pillesnopp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0