Uttråkad

Sitter i fåtöljen framför en brasa som har slutat brinna och tittar på när pappa pysslar med sitt lilla "filmprojekt". Han har lånat hem en sån där riktigt gammal projektor för att kunna spela upp film från när han var riktigt liten.

Snart ska jag sätta mig i bilen för att skjutsa iväg syrran till thaiboxningen. Sen när jag kommer hem kanske jag kan blogga lite mer.

Idag har jag för övrigt varit i skolan, vi hade redovisning på Arbetsmiljö och Säkerhet och sen skulle vi på en mässinformations-grej för oss UF-företagare. Den gav oss information om vad som gäller på "Våga Vara Egen-dagen", en utställning av oss UF-företagare i Halland. Den 22 mars i Sparbankshallen i Varberg är det, kom gärna och titta någon gång mellan 12.00-16.00 :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jess

Tjingeling!! :D

2012-01-17 @ 19:21:59
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0