:)

Hallå där köp blåbär!

Vad ska man ha en blogg till om man inte skriver i den? Fråga inte mig.
Jag har i alla fall varit väldigt dålig på att uppdatera senaste dagarna, har liksom inte haft något direkt att dela med mig av.

Förra veckan fick jag hem studentmössan, den kom tidigare än vad de flesta räknat med. Men de va kul!
Idag är det Januaris sista dag, känns som att denna månaden har gått väldigt sakta. Idag fick jag hem en vinst i brevlådan, en Marabouchoklad. Hittade tävligen på internet för några dagar sen och tänkte att det inte skulle skada att delta även om jag var intsälld till 100% på att jag inte skulle vinna. Men det gjorde jag ändå, haha! Jag har ju liksom godisförbud egentligen, men tog ett uppehåll idag ;-)
I söndags testade jag på Zumban för första gången, kul måste jag säga att det var! Har nog äntligen hittat en träningsmetod som passar mig och det känns bra :) Även om det bara är en timme i veckan så känns det så sjukt bra efteråt, man har ju tränat hela kroppen vilket man gör om man tränar zumba. Jag rekomenderar det verkligen! Speciellt till dem som har lite intresse för dans.

Det var allt jag tänkte dela med mig av i detta inlägg

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0