Nu ska man lägga det gamla året bakom sig

Lite tidsfördriv såhär på nyårsdagen...Snodde listan från Saras blogg ;-) Dock med ändringar såklart, haha!


Gjorde du något som du aldrig gjort förut?

Svår fråga eftersom man ofta testar på nya saker även om det kanske inte är något "jättestort".

Har du några nyårslöften?

Inget godis, chips, läsk och annat snask mer... Typ ta tag i mig själv mer.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar år 2011?

Nej

Vilka länder besökte du?

Danmark

Vad önskar du att du gjort mindre?

Ibland kan det bli så att man blir lite för snäll utan att man får något tillbaka så det är väl en sak jag kanske skulle vart mer försiktig med.

Bästa minnet från 2011?

Ja du... en del. Fick ju körkort, fick en kusin, träffat nya vänner. Det är väl en del som är väldigt bra minnen.

Bästa köpet?

Hmm..min systemkamera får jag nog säg

Vad spenderade du mest pengar på?

Körkortet, utan tvekan

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Inte som jag minns speciellt så nej, men det var det säkert! Något som någon faktiskt aldrig gjort för mig tidigare är skicka blommor med budbil hem till mig, då blev jag glad

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Lite privat fråga men..ledsnare får jag nog erkänna. Men det har gått i perioder. Men ändring på det!

Favoritprogram på TV?

Det okända helt klart. Annars Bonde söker fru, ensam mamma söker å så typ..

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?

Hästar

Vad ser du mest fram emot med år 2012?

Att ta studenten, förhoppningsvis få flytta hemifrån, eventuell semesterresa

/ Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0