Lite allmän uppdatering..

Hej, här kommer lite allmänn uppdatering! Inte så mycket mer än det här jag tänker dela med mig..

Skrev t.ex att jag skulle lägga upp en bild på mig med min "nya" hårfärg, så här kommer den:


Blev väldigt mörkt men jag blev nöjd ändå :)

Idag var jag och hämtade ut mitt körkort, inte det snyggaste direkt men det är det väl inte meningen att det ska vara heller ;) Tur att jag äntligen fick ett nytt, på det gamla såg det inte ens ut som jag längre, blondin och femton år. Kunde knappt komma in på krogen med det för vakten trodde att jag hade snott någon annans kort, haha

Hoppas ni har en trevlig kväll för det har jag!


/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0