Fredagen den trettonde

Varför har just "fredagen den trettonde" blivit utvalt till att vara den såkallade "otursdagen"?
Hittils har jag då inte haft någon otur iallafall. Jag var en sväng hos rektorn innan för att försöka ta tag i mitt usla engelskabetyg jag fick i slutet av höstterminen. Vad jag tidigare hade fått höra så hade jag egentligen inte någon "behörighet" till att få någon extrahjälp. Fråga mig inte varför men jag tror att det var för att jag inte hade kursen som obligatorisk. När jag kom till rektorn fick jag i alla fall reda på att jag får lov att få hjälp. Min engelskalärare jag hade i kursen var dock tveksam till om jag skulle hinna läsa upp mitt betyg, men vi får väl se. Det är värt ett försök iallafall.

Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem. Något roligt som händer ikväll?

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0