En dag med blötsnö

Idag har jag spenderat hela dagen inomhus, har faktiskt inte satt min fot utanför dörren idag. Jag har städat och fixat i ordning lite för vi skulle få nattgäster. Jag har också haft mitt egna lilla "hemmaspa" som gör att jag nästan känner mig som en ny människa efteråt :)
Älskar håroljan som jag fick i födelsedagspresent. Innehåller orientaliska oljor från marocko och den luktar underbart!

Dagens val av rubrik är för att vi idag faktiskt fick vinterns första snö här, dock varade den inte länge eftersom det tyvärr inte är under noll grader ute. Jag hoppas att det blir lite kallare snart så att det kan komma mer snö och också ligga kvar ett tag. Mest för att jag vill ut med min kamera och ta fina snöbilder ;-)

Till kvällen serverades det tacos (som alltid i denna familjen, hehe) och nu ska jag gå och sätta mig i soffan jämte mamma och bror och kolla på tv.


Hårinpackning, duscholja, Bodybutter, (rakning) och den fantastiska håroljan "Nashi Argan".
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0