Några cm till...

..så hade jag inte suttit här nu kan jag meddela. Idag när jag var påväg hem från bussen promenerade jag längs vägen som jag alltid brukar göra, plötsligt dyker bussen upp och jag sätter hjärtat i halsgropen. Svårt att förklara med bara ord hur det egentligen gick till men den som gjorde fel var i alla fall busschaffören och inte jag. Hon kunde inte ens hålla bussen på vägen utan körde utanför de vita strecken, och där gick jag som fick kasta mig åt sidan i sista sekund för att inte bli överkörd. Hade jag alltså gått några cm till åt vänster så hade nog denna måndagen den 13/2 2012 varit min död för med den farten hon hade så hade det nog inte funnits någon chans till överlevnad.
Jag är fruktansvärt glad över att jag inte gick de där få centimetrarna mer åt vänster!

Somliga borde då inte ha något körkort!!!!! :@

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0