Vad gör mig så hängig?

Idag är ingen bra dag känns det som... Jag är hängig som bara den, förstår inte varför. Jag känner mig otroligt lättirriterad på folket här hemma och jag undrar hur det kommer gå när jag ska träna ikväll. Hoppas jag har någon energi till det.
Jag skulle baka innan... Sprang iväg till konsum för att köpa kokos, kom hem, upptäckte att jag glömde handla vispgrädde också, hade plötsligt ingen energi till att springa tillbaka så jag skickade brorsan men då hade de hunnit stänga. Så jag bestämde mig för att baka sockerkaka istället men det blev ju ingen bra det heller. Sockret var slut....SUUUUUUUUCK!
Sånna här dagar är bara inte mina dagar...

Tror också jag måste gå och kolla mina ögon, jag har fått så svårt för solljuset när jag är inomhus och jag har på senaste tiden fått konstig huvudvärk.

Oj vilket klago-inlägg haha. Men men, alla har väl dåliga dagar ibland

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0