Vår! :)

Jag borde väl låtat nagellacket torkat helt innan jag satte mig vid datorn, som tur är så är jag bra på att undvika att kladda så det har gått fint.
Igår firade vi min fasters 50-årsdag på restaurang Bamboo i Göteborg. På restaurangen jobbade bara japaner och en svensk. När vi stod i kön till buffen fick man sig ett gott skratt i allafall när en av japanerna kom utspringandes från köket med någon vagn och skrek något konstigt på sitt språk som antagligen ska betyda "akta er, här kommer jag". Ja, så kanske man ska göra sig hörd i framtiden, haha! Trevlig kväll var det i alla fall :)
Idag fick jag sånna hära vårkänslor när jag såg att våra grannar hade öppen sin bakdörr ut till deras altan, eftersom de ofta brukar ha det under våren/sommaren så var det nog därför jag fick det. Jag längtar så till sommaren!!! Men jag vill typ ha fixat allting först så det bara är väntan som återstår. För att slippa känna den där stressen över att fixa allt så vill jag ju att tiden ska gå sakta tills jag är klar med allt. Det jobbiga för min del är bara att ta tag i det. Har blivit så sjukt less på allt som har med skolan att göra, vill bara ta studenten och komma ifrån den jobbiga skolmiljön.
Nu sitter jag och försöker skriva på min engelskasakimojs samtidigt som jag tar någon match i betapet imellanåt. Det känns lite sådär att det är skola i morgon, precis som jag trodde så rann det här lovet iväg precis som alla andra.

Tror kanske att jag ska baka lite sen. Hittade ett recept som verkade jättegott som jag nog ska prova. Dock brukar det inte bli så bra när jag bakar kladdkaka, det här receptet är något liknande så vi får se hur det kommer att gå. Blir det en höjdare så tänker jag lägga ut receptet här på min blogg :)

Ikväll är det träning som gäller, känns bra. Tänker nog försöka söka lite fler jobb idag med innan jag sticker och tränar. Måste också få klart min engelska så jag kan lämna in den i morgon.

Nu måste jag sluta,
C U L8ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0