TjollahoppTjollahej rubrikbrist hos mej

Hemkommen från en runda i stan med pappa, gjort ärenden åt mamma som har opererat sitt ben idag, och handlat lite mat. Nu sitter jag och spelar betapet och tar det lugnt.
I morgon ska jag till Göteborg helt plötsligt, fick jag reda på idag. Ska bli trevligt :)

Igår bloggade jag ingenting, jag vet. Hade ingen inspiration till att blogga om något så det fick bli så. Jag var ute en ganska bra stund, fotade lite. Sen gick jag hem till mormor som bjöd på käk och satt hos henne några timmar. Drömde för övrigt en fruktansvärt wierd dröm i natt, våran gamla idrottslärare som vi hade i ettan på gymn. låste in hela min klass i små burar och sa att vi skulle sitta i dem sex timmar om dagen bara för att känna på hur judarna hade det under andra världskriget?? Ehm..ja, konstig dröm får jag nog säga.
Drömmer fruktansvärt konstiga drömmar ibland. Kanske ska börja med att skriva ner alla. Haha, kanske kan vara kul om man ser tillbaka på det om några år.

Har lite funderingar på att kanske söka sommarjobb någon annanstans i sverige och bo borta några månader och jobba. För att testa på hur det är att bo någon annastans. Kanske man kan bo kvar där om man trivs bra.. vem vet. Lite tankar jag har bara som jag nog ska forska vidare på. Någon som har tips på någon trevlig stad/ställe? :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emma Ledin

fin blogg!

2012-02-25 @ 17:57:32
URL: http://nattstad.se/emisz_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0