Sportlov

Har väl inga direkta planer inför sportlovet. Ska försöka ta tag i lite skolarbete, bland annat mitt fruktansvärt tråkiga projektarbete. Men så blir det väl som det alltid blir när man säger att man ska göra saker som har med skolan att göra, man lägger ner de eller så blir det inte av andra anledningar inte av. Men nu har jag tyvärr inget val.
I morgon ska jag på barndop, min kusin ska döpas.
På lovet ska jag förhoppningsvis någon dag åka och prova en balklänning vilket ska bli nice, hoppas den passar.

Har på senaste tiden börjat smida lite planer om att söka jobb på andra ställen än i falkenberg. Så jag kommer här i från menar jag. Men det blir väl så att jag i början skaffar mig jobb o boende här ett tag sen får vi se vart jag tar vägen. Vill ju typ uppåt eller inåt i sverige, men skåne hade kanske inte suttit fel det heller vem vet. Har bara en sån fruktansvärt längtan just nu av att få flytta hemifrån.

Hoppas alla har en skön kväll :)

/Louise





Kommentarer
Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

HELLOOOO!

Allt bra med dig idag? :D

____________________________________________________Kika gärna in & delta i min tävling där du kan vinna valfritt smycke till värde av 200:-! ;) (avslutas 19/2 00:00)



direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

2012-02-18 @ 17:09:44
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0