Någon som testat?

Jag och morsan är lite inne på att för skojs skulle köpa sån där ögonfransförlägning men eftersom den är ganska dyr så undrar jag helt enkelt om det är värt de? Börjar de ens växa? Verkar ju liiite skumt om jag får säga det själv ;-) Men om produkten nu är de den sägs att vara så känner vi att det skulle vara kul att kunna få längre ögonfransar på ett naturligare sätt än att t.ex behöva använda lösögonfransar vilket jag aldrig gjort och tycker bara verkar krångligt. Vi vet att det finns olika sorters sånna här typer av förlägning men vi är mest inne på just den här produkten.



Är det någon som testat? :) Skulle vara kul i så fall om ni skrev en liten kommentar och berättade om vad ni tyckte om den. Finns det kanske någon annan liknande produkt ni provat? Vill ha TIPSTIPSTIPS! :)

/Lojz

Kommentarer
Postat av: Ecavas

Sv : nej det är inte mina bilder ;)

2012-02-17 @ 10:20:29
URL: http://ecavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0