"Mys-iga" lilla jag

Jag älskar att ligga vaken i min säng på kvällen/natten när man kan höra hur det låter som att vinden tar tag i husets alla väggar. Det är mysigt men samtidigt lite småläskigt att höra hur det knakar.
Precis innan jag nu gick och la mig kollade jag ut genom fönstret och såg hur det är alldeles vitt på marken. Blåser gör det då också. Men ni som verkligen känner mig vet att jag älskar när det stormar och är oväder ute. Är det bara jag som älskar att få tända i brasan, krypa upp i soffans skönaste hörn, dra en filt över sig och bara mysa? Nej, skulle inte tro det. Att ha en braskamin är något jag nog kommer att sakna när jag flyttar hemifrån. Mys-heten. Mysa är bland det bästa jag vet, det är sån som jag är helt enkelt :)

Nu släcker jag lampan och säger natti natti, kraaam!

/Louise


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Var med och TÄVLA om en ”Hello Kitty bakform” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-stylefunstuff.html



Kramis ♥

2012-02-21 @ 11:58:57
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0