Jobbmässa

Idag har jag varit på jobbmässan i falkhallen och sökt ganska mycket jobb. Blev lite allt möjligt får jag nog säga. Att söka jobb är som att fiska brukar man väl säg? Man får slänga ut många krokar så blir det garanterat napp någonstans.
Det är så smidigt att söka jobb nu för tiden tycker jag, nu när det finns datorer och internet. Nästan alla företag som söker medarbetare har sökformulär på hemsidan, så det är bara till att fylla i. Men idag pratade jag med dem face to face eftersom det var en mässa där man fick chansen att träffa väldigt många arbetsgivare.

När jag kom hem fick jag tips av mamma om en balklänning, som jag tänkt jag skulle åka och prova någon dag så snart som möjligt :) Hon har även ställt sig och gjort hjärtformade-vofflor till övriga familjen, tack mamma ♥

Nu sitter jag med senaste numret av SOLO och degar i soffan och här skulle jag kunna bli ganska länge ;-)



Förresten, när ni kollar min blogg skulle det vara kul om ni slängde in en liten kommentar nedtill. Har märkt att folk hellre kommenterar på facebook, vilket kanske är smidigare, men länka gärna till era egna bloggar så har jag också något att läsa =)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

Hej! Allt bra med dig?

Gud vilken fin blogg du har :)



Kram!

2012-02-15 @ 08:23:04
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0