Jess o lojz says "roooompaaah" ;-)

Har nyss kommit hem från en grym helg i Värnamo! Vart hos Jessica och haft det supertrevligt! :D. Utgång på Harrys blev det i fredags, asnice var det, träffade dock på någon konstigt fransman vid dansgolvet som trodde man kunde föra ett normalt samtal i den ljudnivån som var där, PÅ ENGELSKA. Sen träffade vi någon annan kille som erbjöd oss sitt betalkort, hmm wierd..?? xD
Lördagen fick bli en mysdag, först var vi ute rättså länge, hyrde skräckisar, köpte godis och käka på MAX. En skräckfilm som vi såg hette "Don't be afraid of the dark" som var jättekonstig. Sen senare på kvällen kom Ante o Martin och vi hade Paranormal Activity kväll.  :)




Frågan är vad man ska hitta på nu när man är hemma? Funderar på och ta något redigt att käka, typ macka eller något. Senare ikväll blir det Zumba träning, då ska jag träna bort allt geeodis jag tryck i mig den här helgen ;)
Förresten på tal om godis..När jag kom hem slängde jag mig i min säng som jag som vanligt brukar göra när jag går in på mitt rum. Plötsligt hör jag hur det prasslar till under täcket, jag lyfter på det och vad ligger inte där? Jo MASSA godis. Då har farmor och farfar varit här och köpt en massa godis till mig. Tror dock att jag kommer spara det tills nästa gång det blir något lite "festligare". Men tack så mkt farmor o farfar :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha visste dom inte om ditt godisförbud?? ;) Fy Lojz!!

2012-02-12 @ 19:41:00
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0