HejHalloj!

Gillar det där med att det ändå är några få personer som varje dag kollar om jag bloggat eller inte även om jag bloggpausar några dagar ibland pga att jag har brist på såkallad "viktig information" :-D

Jag har för en liten stund sedan haft en textkommunikationslektion med Jonas och Anita. Vi fick en skrivuppgift som jag blev klar med under dagens lektion vilket känns skönt. En mindre grej att göra denna veckan. Man märker verkligen att man går sista terminen nu.
På fredag har jag prov i religion, jag har bestämt mig för att det ska gå bra på det provet. Tycker faktiskt att religion kan vara väldigt intressant emellanåt. Det beror också mycket på vilken lärare man har, så är det med alla ämnen. Våran religionslärare är bra tycker jag för hon förklarar på ett väldigt bra och intressant sätt.

I eftermiddag ska jag, Linda och Nelly göra vårat studiebesök. Vi har fått en uppgift i Arbetsmiljö och säkerhet där man ska besöka ett företag som har någon form av skyddsombud och intervjuar som vi sen ska färdigställa till en redovisning efter sportlovet.

Om ca en kvart eller någonting ska jag masa mig iväg till matsalen och käka någon form av Asiatisk köttgryta med ris och hary cuvertes vad det nu är för någonting.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0