Frusna tår och oborstat hår

Japp det är just så som min situation ser ut just nu. Klockan har passerat tolv denna söndag och jag sitter framför datorn, det enda jag gjort är att ätit frukost. Och skickat in ännu en jobbansökan faktiskt. Känner mig duktig :)
Haha, ni kanske undrar vaför just "frusna tår". Jag sitter på mitt rum som är ganska kallt och jag har inga sockar på mig (nödvändig info, jag vet).
Ikväll är det zumbaträning som gäller, bastubad och en varm dusch efter det som varje söndag :)

I morgon ska jag till tandläkaren och tur det för jag har fått problem med min bedrövliga visdomstand igen. Den växer typ helt åt tjottaheiti, ska höra om de inte finns möjlighet att dra ut jäkelskapet.

Nä nu ska jag försöka få någonting gjort. Ska borsta mina tänder jättejättejättenoga idag inför tandläkarbesöket imorgon. Sen ska jag....ta på mig sockar och borsta håret. Haha!

Ha en härlig söndag alla underbara bloggläsare
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Jag valde att gå en som är på 10 veckor på International makeup center i Malmö ( finns i Stockholm och Göteborg också). Finns självklart utbildningar som är längre. Det är bara att googla makeup utbildningar så kommer det upp olika och du kan läsa och hitta den som passar dig bäst!

Kram

2012-02-19 @ 14:19:48
URL: http://www.jeeenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0