Fränt för fötterna

Sitter vid datorn med bananflour-smak blandat med ostmacka-smak i munnen och kollar massa skor och jag har ju fallit för ett par stycken...


Bland annat dessa sjukt snygga heels! Frågan är vad man ska ha till sånna här skor, nån med förslag? :) Kanske någon svart klänning eller nått annat svart skulle vara snyggt :)
(Pris: 489:-, have2have.se)


Dessa söta ballerinaskorna hittade jag på rean på skopunktens hemsida. Skopunkten är bra, där kan man köpa 3 par skor och bara betala för två. Mönstret är ganska likt det jag har på ett par heels jag har här hemma, fast ändå inte när jag tänker efter... Ballerinaskor är bra att ha under de varma tiderna för det kan man ha till typ allting :)
(149:-, skopunkten)



Ja, vad ska man säga om dessa förutom att de är sjukt snygga, jag vill ha dem. Synd bara att de inte är direkt billiga. Känns lite sådär att lägga tusen spänn på ett par skor. Men blir väl förhoppningsvis ändring på det när jag börjat jobba och får in lite mer pengar än mina 1050 kr jag får varje månad nu. Dessa skorna fanns även i tre andra fäger, bland annat ett par brangula som var jättefina men jag tycker det är lite svårt att ha så starka färger på ett par skor för jag vet inte vad jag ska ha på mig till.
(999:-, brandos.se)

Jaha det fick bli ett sko-igt inlägg idag. Kanske uppdaterar mer senare om jag inte somnar. Fast det lär väl inte hända när det är mitt favorit tvprogram på tv ikväll ;) Var för övrigt hos tandläkaren idag. Hade inga hål tack o lov, dock har jag ju haft problem med min visdomstand som de tittade och tog kort på. Det visade sig att den växte bakåt istället för neråt och har då skavt in i kinden vilket har gjort sjukt ont.

Tjingeling! =)

Kommentarer
Postat av: nemo

dom översta utan tvekan :D

2012-02-20 @ 19:18:16
URL: http://www.nattstad.se/xxnemoxx
Postat av: Mathilda

Sv: Vad roligt att du tycker det och härligt att någon håller med mig i frågan! Tycker att alla ska göra vad de kan för att förändra dessa orimliga normer! ;) Kram!

2012-02-20 @ 22:16:57
URL: http://mathilda.mxgator.com
Postat av: Jess

Replay-heelsen är grymt snygga, en aning dyra dock! :)

2012-02-21 @ 09:09:51
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0