Alla hjärtans dag

Idag är det alla ♥ dag och hittils har jag inga förväntningar på den. Men dagen har ju bara börjat.
Har ju ingen pojkvän eller något sånt som man själv kan uppvakta vilket jag hade förra året, och det är väl alltid mysigt att kunna bli uppvaktad eller själv få uppvakta på en dag som denna. Eftersom jag är sådan som person att jag älskar att få överraska och bli överraskad så är det lite synd att jag inte kan utnyttja denna dagen till det.
Ja, visst man kan fira alla ♥ dag med familjen och visa hur mycket man uppskattar varandra, men det är ändå inte samma sak som att fira den med någon man håller kär. Tycker jag.

Jag önskar er alla en härlig alla ♥ dag!



/ Lojz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0