21/2- Tuesday

Har känt mig ganska duktig idag som både städat och pluggat engelska. Känns som om det här lovet bara kommer rinna iväg precis som alla andra, jag säger alltid innan alla lov att jag ska ta tag i så mycket men det blir liksom inte av endå. Fast eftersom jag pluggat engelska idag och snart ska sätta mig med min svenskabok så känns det ändå som jag håller lite av det jag lovat mig själv.
Någon som då vart duktig idag är min syster som fyllde ut hela sin dag med att städa köket grundligt, i alla hörn och kanter, och nu tränar hon thaiboxning så hon kan slå ner mig sen. ♥

Nu ska jag nog gå och göra mig två feta varma mackor i våran toast-apparat.



/ Louise

Kommentarer
Postat av: geena

Hei!

Utrolig fin blogg..

Prøver på og lese den hverdag:)



Fint om du hadde tatt en titt på min og kommentert tilbake hvis du vil det:)

www.geenah.blogg.no

2012-02-21 @ 23:59:14
URL: http://geenah.blogg.no
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg sötnos! Allt bra?:D

Följas via bloglovin?:)

Kram!

2012-02-22 @ 11:19:08
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0