Thoughts about things like that

Kom o tänka på en sak idag när jag gick från skolan på väg till bussen... Om folk står och pratar, blir helt tysta, börjar fånstirra så man känner deras ögon i nacken och fnissa när man råkar gå förbi, vad är det första man tänker då? "Skrattar de åt mig?", "har jag något konstigt på mig?" eller typ något sånt. Det är obehagligt, det tror jag alla tycker.

För övrigt så har den här dagen varit hal rent ut sagt. Vägarna har vart fyllda med is, speciellt på morgonen när jag skulle gå till bussen. Bussen var tjugo minuter sen. Jag har inte lyckats ramla än denna vintern, haha ;) Tycker det är så pinsamt om jag råkar göra det. Det spelar ingen roll vad andra skulle råka göra men så fort det kommer till en själv är det plötsligt sååå pinsamt. Varför är det så egentligen? ^^

Nu ska jag snart göra ve mig för kvällen. Ska börja med att byta sängkläder, sen ska jag lägga mig och läsa i "Cirkeln", en bok jag fått låna av min svenskalärare i syfte att vi sedan ska hålla ett föredrag om både boken och författaren.
Känner mig lite nervös inför det, har aldrig gillat att stå inför folk o prata, att plötsligt veta att allas blickar är riktade mot mig är en obehagskänsla jag ofta får så fort jag ska redovisa något. Det kanske inte syns på mig att jag blir nervös men det blir jag, det kan jag lova.

Nähä nu får jag ta tag i det jag skulle, ha de fint allihopa! :)



PS: Till er bloggare. Om ni inte redan vet det så har jag upptäckt en sida som kan få er att få fler besökare till eran blogg. Klicka på länken nedanför bara :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lojzan93

/Looojjjzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0