Wierd

I natt hade jag en fruktansvärt konstig panikdröm! Jag drömde att jag var hos en tatuerare och skulle tatuera mig. Jag vet att jag ville ha ett litet motiv på min ena fot, men va hände?? Jo han tatuerade hela mitt ben i leoparmönster!! Det knäppa var att jag faktiskt tyckte att det var snyggt?? Sen när jag frågade vad det skulle kosta sa han 17.000, då blev jag rasande eftersom jag inte hade de summorna. Helt plötsligt stod min vän Sara där bredvid mig och sa att hon kunde betala, men vad får hon så mkt pengar ifrån? "Nej men jag brukar ha det på min kort" säger hon då.... Kan ju säga att det var väldigt skönt att vakna efteråt och det roliga var att det första jag gjorde när jag vakna var att kolla om jag hade ett leopardmönstrat ben, vilket jag inte hade som tur var. Haha!

Nu ska jag strax ge mig ut på en liten powerwalk vilket jag kan behöva efter påskens allt godis. Sen blir det middag hos mormor, får se vad hon bjuder på för gott. Tack för mig!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0