Helgen vecka 13

Idag är det ju första april, tyvärr en sån dag man ska ta mycket med en nypa salt, jag gillar inte denna dagen, haha!
Började dagen med ett litet skämt vid frukostbordet faktiskt, tejpade osthyvlen och det var morsan som "tog smällen".


Om jag nu ska berätta lite om helgen kan jag börja med att säga att jag var ute en stund med Annie, Erik och Ida i fredags, fick för oss att vi skulle utnyttja en sån fin kväll med att dra ner till petters brygga och "mysa" med filtar, varsin cider/öl och solnedgången men det blev inte så mysigt tyvärr... Det var sjukt kallt! Blåste så in i bänken så vi satt där nere i ca en timme bara sen stod vi inte ut mer o stack hem, haha.
Igår var jag i stan med mamma, pappa och bror. Jag och mamma fixade en bh till mig som jag ska ha under klänningen på studentbalen och så blev det lite nya kläder också inför stockholmsresan om ca två veckor med klassen. Hoppas såklart på utgång med klassen vilket det ser ut som att det ska bli! =) Blev även lite fika på stan igår som pappa bjöd på.
Träffade också min 5 månader gamla kusin igår som är lika söt som socker! Efter det blev det hem och fixa tacosen sen mys med film (Hangover 2) och godis!
Idag ska jag nog inte göra så mycket förutom att träna ikväll vilket jag ser fram emot, kanske uppdaterar mer under dagen om jag har något att skriva, inte blivit så mycket med det nu på senaste tyvärr, ska försöka bli bättre, promise!

/ Lojzan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig dagbok synd att det blev så kallt i helgen .Hälsar MORMOR

2012-04-01 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0