En solig dag i April

Hej svejs alla bloggläsare!
Vet att jag inte har uppdaterat på över en vecka men jag har inte känt för det helt enkelt och så kan det bli ibland.
Idag är det egentligen en för fin dag för att sitta inomhus vid datorn och det tänker jag heller inte göra utan det blir bara det här snabba blogginlägget för att visa att jag fortfarande är vid liv ;-)
Ikväll ser det inte ut att hända mycket än, hittils iaf men hoppas att det blir ändring på det. I morgon ska jag och Sara upp till Sammels och hälsa på, var flera flera år sedan man var där nu så det ska bli väldigt roligt. Sen ska jag bara ägna tid åt mitt sommarprat som vi fått i uppgift att göra i skolan.

Nu ska jag gå ut och jag tror jag ska sätta mig och skriva på mitt sommarprat. Tanken var först att bara försöka prata fritt men det blev inte så bra så jag får sätta mig och skriva ner allt jag ska säga.

Bjuder på en bild på mig själv som jag tog igår. Kram på er alla!



/Lojzan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint kort Louise! Och Trevligt att du skriver att du lever önskar dig en fin Helg Hälsar MorMor

2012-04-30 @ 17:27:08
Postat av: Jess

Söting! :) <3

2012-04-30 @ 18:38:05
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0