13/4

Hej, och förlåt alla ni som bryr er för att jag är så kass på att uppdatera. Nu för tiden kan jag inte säga att det händer jättemycket i mitt liv, påsklovet har gått åt till typ ingenting. Dock började det bra, eller mer kul, fast ändå mindre kul på ett sätt med. Men det tänker jag inte skriva här på bloggen för det skulle kännas lite som "inte jag" om man säger så.
Just nu sitter jag och har väldigt "borta" ben. De känns helt väck efter träningen jag gjorde tidigare idag. Skulle bara prova några övningar jag hittat på internet som tydligen skulle va bra. Jag kan knappt gå i trappan utan att nästan trilla ihop. Jaja, det går la över.

För övrigt nu för tiden så är det mest saker som rör skolan och studenten. Saker och ting ska inhandlas, det ska göras ärenden hit och dit o ja massa.
På onsdag ska klassen på resa till stockholm! Ska bli kul, jag är taggad som bara den. Har bara vart i stockholm en gång tidigare. Hoppas på lite utgång under kvällen/kvällarna :)



/ Lojz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0