Då var det la min tur!

Då har man alltså bestämt sig för att börja blogga. Har ju funderat på det ett tag nu så det var väl bara till att göra ett försök. Så jag får väl bara hälsa er välkomna till min blogg. En blogg som troligtvis kommer handla om i princip allt. Känner liksom att jag kan behöva ha någonstans att skriva av mig och även dela det med andra.  
Fick hjälp av min supersnälla vän Nelly idag att fixa så att jag även har en egen header. Tack Nelly :)

För er som inte vet vem jag är så är jag en 18, snart 19-årig tjej som bor en mil norr om Falkenberg där jag trivs bra. Jag läser media på gymnasiet och är nu inne på mitt tredje och sista år. Väldigt skönt måste jag tillägga. 

Vill ni veta mer så får ni fråga ;)


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jess

Tjingepling! :D

2011-11-30 @ 21:01:01
URL: http://jessicablomen.blogg.se/
Postat av: T

wow. snygg header!

2011-11-30 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0