Verkligen urladdad

Försov mig nästan i morse... Det är så skönt att bara kunna trycka på "snooze" när alarmet ringer men på min mobil kan jag bara trycka på det fem gånger sen står det bara "stäng av" som alternativ och då är man helt enkelt tvungen att gå upp. Men idag tänkte jag "ska bara vila ögonen i fem minuter till", men det resulterade i att jag somnade om helt och vaknade inte förrän tjugo minuter innan bussen gick. Så det var fort upp, slänga i sig en tallrik med cornflakes som det fick bli idag och sen borsta tänderna. Hann som tur va. Så jag är helt urladdad idag, trött och så skulle jag ha nationellt prov i engelska klockan åtta. Men det kändes faktiskt bra efter jag gjort det, så det gick nog bra. Något annat som irriterade mig något så fruktansvärt när jag vaknade var att min mobil inte hade något batteri. Varje kväll lägger jag mobilen på laddning över natten men i natt så hade tydligen laddaren glappat eller nått så INGET BATTERI! Jätteirriterande! (Ja, jag erkänner att jag är beroende av min mobiltelefon).

Nu ska jag ha rörlig bildlektion, sen slutar jag men jag ska nog gå och äta köttfärsås och spagetti i matsalen. Sen pallrar jag mig iväg till trafikskolan.

Ha en bra dag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0