Vann rätt?

Då var årets idoltävling avslutad, ganska skönt tycker jag för jag har personligen tröttnat på det, alla dessa fredagsfinaler... man sluta liksom att kolla efter typ två veckor. Det enda roliga i idol är alla audisions(stavning?) som är i början, där många kommer och inte alltid är seriösa. Mycket bara för att få synas i tv. Tycker dock också att det var lite tråkigt att det inte var Peter Jideh som var prgramledare detta året också, han är både rolig och ser faktiskt inte så dum ut heller. Nästa år hörde jag att det tydligen inte ska vara något idol, stämmer det? Lägger man ner ett tv-program som har så många tittare? Hmm..

I finalen idag så stod det emellan Amanda och Robin. Jag tycker att båda två var duktiga på sitt sätt liksom. Amanda är mer "egen", har alltså en mer speciell sångröst som gör henne unik på det sättet medans Robin har en väldigt stark röst och jag tycker att han behärskar många typer av låtar och sångstilar mer än vad Amanda gör.

Blev ändå rätt förvånad över att det var Amanda som vann eftersom det oftast är tjejer som överhuvudtaget bryr sig om att rösta i idol, och när det är så så är det ju ofta att tjejer röstar på killarna, vad jag har fått uppfattning om. Mycket pga av att man kanske tycker att han är ser bra ut.

Vad tycker ni, vann rätt?


Kommentarer
Postat av: emil

Heej, jag tycker verkligen att de var rätt som vann. gjorde alla låtar till sin egen nästan. skiiitbra1

2011-12-11 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0