Svårt att sätta rubrik ibland

Hallådär!
Ber om ursäkt för lite seg uppdatering men det är iallafall roligt att se att det ändå är sånna som tittar in här ;-)

Just nu är det och har varit som mycket händer, så har det vart hela hösten, ända seda början av september som då är våran första såkallade "höstmånad". Mycket har hänt på den personliga fronten samtidigt som det har varit och är väldigt mycket i skolan. Kände då att jag halkade efter ett tag, varken orken eller lusten fanns där till att ta tag i saker o ting.
Nu känner jag i allafall att jag har börjat komma igång igen och det känns bra! :-)
Så nu är det bara två veckor kvar till jullovet, som jag ser fram emot mycket! Förhoppningsvis ska jag göra en liten resa men mer än så avslöjar jag inte om det. Julen blir den första julen vi firar med en ny liten människa som kom till världen i slutet av Oktober, min kusin Anna. Nog kommer hon bli bortskämd med alla julklappar :-) Dock så får vi tyvärr fira julen utan Rolf vilket är mycket tråkigt och kommer att kännas väldigt tomt och konstigt, som det redan gör för att han inte finns längre överhuvudtaget. Nyårsafton vet jag inte hur den kommer bli än, det får vi se då, vart jag befinner mig o så. Sen fyller jag ju år också ;-) Vem fixar festen? Haha!

Ha de bra alla!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0