Ett litet shoppingminne

Planer för det kommande jullovet?
Svar: Inga än så länge. Kom med förslag! :)

Antar att jag nog kommer att åka och shoppa någon dag under mellandagarna iallafall. Får se om det kanske blir halmstad då, vilket det mest lutar åt. Skulle gärna åkt till Göteborg med mamma och min syster med jag kan bara inte gå runt med dem i affärer för det tar ju år och dagar. Nä, jag mår nog egentligen bäst av att få shoppa för mig själv men det är ju egentligen väldigt tråkigt, man vill ju ha någon med sig :)

Ska berätta om när jag var med min mamma och syster i Göteborg senast och shoppade. Vi bestämde oss för att åka till Frölunda Torg, ni som varit där vet att det är ganska så stort. Min syster var ute efter en klänning till skolavslutningen och vi gick in i en affär o kollade. Efter att jag kände att jag var klar där inne hade dem inte ens kollat i halva affären. Då tog jag beslutet att fortsätta min shoppingrunda för mig själv så mamma o min syster kunde göra de dem ville. Efter att jag gått igenom alla affärerna som jag kände att jag ville gå till (i en normal takt) gick jag tillbaka till mamma o syster. Jag som då var trött, hungrig och ville hem, så var dem fortfarande kvar i den affären jag lämnat dem i, det vill säga att dom hade ca hundra affärer till de skulle gå till innan vi kunde åka hem! -.- Gissa vad jag gjorde då? Jo jag gick ut och la mig i bilen och sov :) Så ingen mer shopping med dem inte.

Någon annan som är sugen, som känner att den är lite mer som jag som vill hänga med på mellandagarna så hör av dig ;)
Skulle också behöva åka en sväng till gekås och köpa lite "bra-och-ha-saker" vilket behövs fyllas på där hemma.
Dit åker jag nog dock själv. Haha! Drar nog tidigt på morgonen, typ så att jag är där när det öppnar, för jag pallar inte åka runt och leta efter en parkeringsplats, dessutom suger jag på att parkera, är alltid rädd att jag ska köra/backa på någon annas bil. Men man lär sig! ;)

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0