Ullared-trip

Kan börja med att berätta att jag vakna ur en konstig dröm i morse. I den var saker och ting fruktansvärt rörigt. Så började min dag i alla fall.

Efter frukosten tog jag, Johanna och pappa en tur till gekås. Både jag och Johanna skulle byta varsin julklapp vi fått. Jag skulle byta min till en annan sort bara men den sorten som jag länge vart ute efter fanns inte på gekås så jag fick springa över till NetOnNet där jag visste att den fanns. Det jag nu skriver om är en platt/lock-tång. Den jag ville ha och nu har var dock en aning dyrare än den jag fick i julklapp så jag fick lägga till lite själv. Såhär ser den ut :)



Köpte lite andra saker på gekås också men det blev bara lite sånt som jag kallar för "bra-och-ha-grejer". Det innebär då till exempel ansiktsmask, body butter, tamponger, ansiktsrengöring och lite annat för hud och hår. Köpte också hårfärg eftersom jag länge tänkt att jag ska färga håret. Jag ska bli riktigt mörkhårig igen, dock inte svart utan bara mörkbrun. Trivs väldigt bra i det.

/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0