SjätteDecemberTvåtusenelva

Att gå i skolan från klockan åtta till fyra får mig att bli väldigt slö, speciellt på eftermiddagarna när det börjar närma sig hemgång. Satt på engelskalektionen och skulle kolla på någon film om Shakespeare som var rena sömnpillret. Den var väl ungefär fyrtiofem minuter lång och av de fyrtiofem minuterna kanske jag fattade typ tio minuter sammanlagt... Aldrig riktigt förstått meningen med djupinlärning av typ historiska personer eller historia överhuvudtaget. Men det är väl jag de.

I bussen hem hade jag roligt sällskap av Annie, Robin och Sandra :) vilket behövdes efter en trist lektion med bara massa Shakespeare. Bjuder på en bild jag tog av Annie och Robin :)


Ikväll ser jag fram emot finalen i Värsta pojkvänsakademin, ska bli mycket roligt att se vem som vinner, ska framförallt bli roligt att ta reda på om pojkvännen blev så mycket bättre än han var när han kom dit, även på hemmaplan. Fick han en lyckligare flickvän tro? Eller var han bara ute efter pengarna...

Tjingeling! =)

Kommentarer
Postat av: Robin

Va kul att detta roliga sällskapet gjorde dagen roligare! måste säga att det ni gjorde min dag mycket bättre med ^^

2011-12-07 @ 15:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0