Ny hårfärg och ny bodybutter, love it!

Idag har jag förbrukat mina hårfärgsförpackningar jag köpte på gekås, måste ju ha två stycken eftersom mitt hår är så tjockt o ganska långt. Nöjd blev jag och som jag nämde i föregående inlägg så skulle jag endast göra det mörkbrunt och det blev det verkligen, ser ju nästan svart ut i vissa skepnader. Men kan ju också vara för att jag inte vart i så bra ljus ännu. Kan se om jag inte kan lägga upp en bild på hur det blev i morgon för det verkar inte vilja sig nu.
Har också köpt en ny body butter, måste säga att dem är otroligt bra! Varar länge och gör att huden känns väldigt mjuk plus att dem (flesta) luktar väldigt gott! :) Denna gången fick det bli med olivdoft, älskar oliv, allt som luktar oliv, älskar att äta gröna oliver. Vet inte många som tycker om att äta oliver men jag gör det i alla fall o det känns som om jag är den enda. Skulle bli förvånad om jag plötsligt träffar någon (i min ålder) som gillar oliver.





Förresten är det någon som vet hur man får bort hårfärg som har hamnat på väggar? Det funkar då inte med lacknafta...

Pappa är inte speciellt glad på mig, kom på den nymålade vita badrumsdörren, och det går inte bort...

/ Louise

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha du får köpa vit färg och måla över! :D

2011-12-29 @ 15:37:46
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0