Lite shopping idag

Vart en sväng i Varberg med syrran idag och shoppat. Blev bara underkläder som jag köpte till mig själv, en bh och fyra par trosor. Sen köpte jag såklart en julklapp till min nyfödda kusin också, jätte söt är den men kan tyvärr inte berätta vad det är ifall min moster eller hennes sambo skulle få för sig att råka kika in här vilket jag tror de gör ;)
Jag har nog aldrig haft så svårt att hitta en bh som duger som jag hade idag. Var det inte det ena som var fel så var det de andra, haha. Sån är jag. När det var rätt färg så var det inte rätt modell eller så var min storlek slut. Jaja, tillslut hittade jag en iallafall, en leopardmönstrad från H&M.
Det var däremot inget roligt väder att springa ute i idag kan jag ju tillägga. Men vad gör man inte för lite shopping :)
Har också märkt att det är ganska lätt att börja prata med fel människor när man går i affärer och samtidigt tittar ner på alla kläder o dyligt. Man tror det är sitt sällskap men så är det inte det... Råkade göra det misstaget idag, haha! Glömmer aldrig när jag var riktigt liten och var i en skoaffär med min mamma. Av någon anledning gick jag o tittade ner i glovet och så lyfte jag bara mina ögon till midjehöjd och såg mammas jacka. Lite sömnig som jag var då skulle jag ge min mamma en kram. Men det var inte mamma... Bara en likadan jacka. Som tur är blev tanten glad för kramen jag gav henne.

Ikväll blir det hemmagjord pizza med bland annat fläskfilé på, ska bli väldigt gott.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0